Owner's

Nurliyana Syazwani , nineteen // OM student's in Uitm Sri Iskandar, Perak.
Paris is mydreams kbai

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Assalammualaikum warahmatullahi' wabarakkatu ,

I miss all of you

Weh rindunya kau sayang :') terharu aku baca ayat ni , forever kita bestfriends kan yang ? Takda siapa boleh halang friendship kita . Dah 5years kot kitorg bestfriends . Sayang gila aku kat leeyot omey ni hihi tp tak bermakna aku tak rindu yg lain tau . Aku rindu jugak dekat diorg ni Yan , Aechaa , hajjah , teddy , awatif , Arep ,Iman , fic , badrun , izy , hairie , mok , syahmi , ayen , rayyan , izzul , noi , fakhrul , fyla , aina , yazen , aira , ikha , adib , chaer and more sorry if tak dapat sebut nama :> Serious aku rindu budak budak sevens semuaa .Boleh dikatakan everythings aku rindu dekat sekolah tu :'( sejak akhir akhir ni aku selalu sensitif , asyik menangis , haih apelah ! manja betul aku , kalah arep si anak manja tu hahah rindu do diaa hihi 

No comments:

Post a Comment