Owner's

Nurliyana Syazwani , nineteen // OM student's in Uitm Sri Iskandar, Perak.
Paris is mydreams kbai

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Assalammualaikum warahmatullahi' wabarakkatu ,

March2012

Ya Allah , dah masuk bulan3 dah ni . So worried about my Spm result this 22March2012 .Kuatkanlah saya untuk menempuh hari hari seterusnya dengan perasaan yg membanggakan . Saya berdoa agar keputusan Spm saya boleh membuat ayah dan mama saya bangga kat saya ,and Insyaallah saya nk sampai masuk University supaya boleh berjaya dalam hidup :') Saya berharap keputusan Spm kawan kawan saya yg 94's pun dapat yang terbaikk  kay hihi nak dekat dah tau guys pejam celik pejam celik je dah 22March Oh goshhhh ! Takutnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hohoho
Goodluck all 94's , kbaii

No comments:

Post a Comment