Owner's

Nurliyana Syazwani , nineteen // OM student's in Uitm Sri Iskandar, Perak.
Paris is mydreams kbai

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Assalammualaikum warahmatullahi' wabarakkatu ,

Im not good enough

Assalammualaikum fellas xx , kay semalam result dah keluar . Im really dissapointed yknow .Aku tak laa pandai macam orang lain . Result aku pun tak sebagus orang lain yg naik pentas bagai ;( Tapi alhamdulillah aku takda yang failed . Aku bersyukur ya Allah , walaupun result tak sebagus mana asalkan dapat belajar sampai University. And insyaAllah aku akan belajar bersungguh2 bila dah dapat masuk U nanti . Doakan aku ye semua :') Sorry mum and dad , aku takleh nk banggakan makayah aku even diorg tak marah dgn result yg aku dapat ni tp aku rasa bersalah sangat . sorry again mum and dad . love you .byee

No comments:

Post a Comment